STILLUNITEDFOR7KON

Pictures about STILLUNITEDFOR7KON

?media id=2130249380601809 feedyeti.com

Best tweets:


RT if you still remember the 6FOOT 7FOOT of iKON. #STILLUNITEDFOR7KON
http://pic.twitter.com/ImIINldW26
131   ๐ŸŽž 20/07/2019 07:01
We may only see the 6 members on the 27th, or next week, next month tbh it sucks to accept things for how they are now, but thereโ€™s still a part of me that strongly believes that weโ€™ll see them on stage again as 7 and I will be there when it happens :) #StillUnitedFor7KON
http://pic.twitter.com/HEjlmujpgY
We may only see the 6 members on the 27th, or next week, next month tbh it sucks to accept things for how they are now, but thereโ€™s still a part of me that strongly believes that weโ€™ll see them on stage again as 7 and I will be there when it happens :) #StillUnitedFor7KON <br>http://pic.twitter.com/HEjlmujpgY
ley 20/07/2019 10:41
idk if y'all already noticed this but hanbin was dang sleepy in this clip? like he was trying to open his eyes but he's miserably failing? just to shoot for iKON tv? for iKONICS? boo i hope you're getting enough rest nowadays :( this is on ep 9-1 btw #StillUnitedFor7KON
http://pic.twitter.com/UYyB4ClT9N
idk if y'all already noticed this but hanbin was dang sleepy in this clip? like he was trying to open his eyes but he's miserably failing? just to shoot for iKON tv? for iKONICS? boo i hope you're getting enough rest nowadays :(   this is on ep 9-1 btw #StillUnitedFor7KON <br>http://pic.twitter.com/UYyB4ClT9N
||ยฆ||ยฆยฆ 27/07/2019 12:14
D37:#MissingSongchelin D38:#LongingForChanwooSari D39:#STILLUNITEDFOR7KON D40:#7KONISMYLIFE D41:#YouAreNotAloneiKONIC D42:#WeMissOur131 D43:#LetsSmileForiKON D44:#iKONICanthem D45:#ChanwooAnniverSAR1 D46:#้ ‘ๅผตใฃใฆiKON D-DAY iKON JAPAN TOUR RT IF YOUโ€™RE STILL IN THE BATTLE
incorrect iKON 20/07/2019 05:03
Chanwoo: *closes fridge door and hears stuff fall in it* Chanwoo: oh wellโ€ฆ sounds like a problem for the next person [15 minutes later] Yunhyeong: JUNG CHANWOO #STILLUNITEDFOR7KON
jm   ๐Ÿฃ 20/07/2019 09:12
ITโ€™S!! BEEN!! 39!! DAYS!! CLEAR!! HANBINโ€™S!! NAME!! BRING!! HIM!! BACK!! TO!! HIS!! BROTHERS!! BRING!! BACK!! OT7!! BRING!! BACK!! OUR!! HAPPINESS!! #StillUnitedfor7KON
http://pic.twitter.com/X2o7Zhhycz
rin 20/07/2019 04:40
iKON dancing to Canon D is a masterpiece #StillUnitedFor7KON
http://pic.twitter.com/RiWYRVNd5u
Team 7KON (REST) 20/07/2019 06:10
We can do beautiful things together if we're united. Even if we are so clueless and frustrated now, have faith that we will see again our rainbow, someday soon. #StillUnitedFor7KON @YG_iKONIC
http://pic.twitter.com/xjZu5AFOGj
Junhoe; as unbothered as the day he unfollowed YG. For someone who donโ€™t fancy hip hop, his swagger, the way his body swings from side to side as he struts down the street, screams โ€˜confident swagโ€™. Youโ€™ve taught him well Bin-ah! #StillUnitedFor7KON
http://pic.twitter.com/cyvPWG3ovb
This is more than just a fandom. We are FAMILY. No one can break us. #StillUnitedFor7KON #StillWithHanbin #DontForgetHanbin #้ ‘ๅผตใฃใฆiKON
http://pic.twitter.com/eeZaMRv87Y
idk just rt or reply with #StillUnitedFor7KON if you are still going to support iKON until whenever, for as long as u can #StillUnitedFor7KON
http://pic.twitter.com/VH9f038zgl
idk just rt or reply with #StillUnitedFor7KON if you are still going to support iKON until whenever, for as long as u can  #StillUnitedFor7KON <br>http://pic.twitter.com/VH9f038zgl
Emily  ๐Ÿ 20/07/2019 10:48
Gonna bring this smile back, promise #STILLUNITEDFOR7KON
http://pic.twitter.com/OFNRaWKna4
Gonna bring this smile back, promise #STILLUNITEDFOR7KON <br>http://pic.twitter.com/OFNRaWKna4
าš๏พŒฦœ 20/07/2019 07:10
Jinhwan is really cute sitting in the middle two giant babies and not @ Bobby rapping like that ughhh babies so cute i wanna bite #STILLUNITEDFOR7KON
http://pic.twitter.com/nkkAFIWeUn
incorrect iKON 20/07/2019 09:03
Yunhyeong: So you two got kicked out of the movies. What for? Hanbin, crossing his arms: Bobby was yelling diving scores as people jumped off the Titanic. Bobby: That last guy had a solid 8 let me tell you. #StillUnitedFor7KON
  ๐ŸŒธ 20/07/2019 07:16
for you, i will #StillUnitedFor7KON
http://pic.twitter.com/XH7rlUhpBn
for you, i will  #StillUnitedFor7KON <br>http://pic.twitter.com/XH7rlUhpBn
-1=  ๐Ÿ’” 20/07/2019 02:20
One day, weโ€™ll see 7kon on stage again.. no matter how long it takes, weโ€™ll #StillUnitedFor7kon https:// twitter.com/imani_abdullah /status/978608136163479552/video/1   โ€ฆ
Can we please go back to happier times, like when your brothers were cosplaying you in this outfit? #StillUnitedFor7KON
http://pic.twitter.com/Cqc9bR4asa
Can we please go back to happier times, like when your brothers were cosplaying you in this outfit? #StillUnitedFor7KON <br>http://pic.twitter.com/Cqc9bR4asa
Chanyow  ๐Ÿป 20/07/2019 02:37
Mama he's soooo cute I love him so much #StillUnitedFor7KON
http://pic.twitter.com/tEaCatxOqj
istrinyapuyuh 17/08/2019 01:21
hei BEST SONG WRITTER how do you feel now? be better? c'mon comeback with your Smile, your Laugh, your Talent boy... I MISS YOU #StrongForHanbin #stillunitedfor7kon @ikon_shxxbi @YG_iKONIC @iKON_INTL
http://pic.twitter.com/SXAIkO2cnT
Read More on Twitter