MyThoughtsWhileDrunk

Best tweets:

Wildwood Flower 18/01/2019 01:45
This pooch is gonna drink this hooch. #MyThoughtsWhileDrunk
http://pic.twitter.com/EbUtYYGBqd
J.P. Junior 18/01/2019 01:34
#MyThoughtsWhileDrunk Damn... this is the purtiest little lady I've ever seen... A bit heavy on the eye liner though...
http://pic.twitter.com/MvdgIeYnqG
SassySaucySuzee 18/01/2019 01:15
I can sing better than anyone here #MyThoughtsWhileDrunk
http://pic.twitter.com/3eOQmlzuXX
Melanie McDazed 18/01/2019 01:05
#MyThoughtsWhileDrunk Turn up the music!!!!!
http://pic.twitter.com/RaNgsFtUlr
Wildwood Flower 18/01/2019 01:05
Watch me tip-toe thru the tulips... #MyThoughtsWhileDrunk
http://pic.twitter.com/sCOfjWzaEK
Beans Oregano 18/01/2019 01:04
#MyThoughtsWhileDrunk Scooby, is that you?
http://pic.twitter.com/t8awqm4EpO
#MyThoughtsWhileDrunk Scooby, is that you? <br>http://pic.twitter.com/t8awqm4EpO
Dont Think So 18/01/2019 01:04
Future me is gonna be soooo pissed at present me #MyThoughtsWhileDrunk
Tell Ya  ✒ 18/01/2019 01:03
#MyThoughtsWhileDrunk Rolling around in the snow will sober me up
❀ Sɪᴍᴏɴᴇ ❀ 18/01/2019 01:03
I might regret this in the morning #MyThoughtsWhileDrunk
http://pic.twitter.com/zlHkEqFTPn
JustFunnyStuff 18/01/2019 01:03
#MyThoughtsWhileDrunk EVERYONE is going to find this hilarious.
http://pic.twitter.com/oDIXnqkOIB
Eddie 18/01/2019 01:01
#MyThoughtsWhileDrunk look a bit like this.
http://pic.twitter.com/1l7qxSXiVT
#MyThoughtsWhileDrunk look a bit like this. <br>http://pic.twitter.com/1l7qxSXiVT
#MyThoughtsWhileDrunk I'm the best. dancer. ever.
http://pic.twitter.com/zFh6UZzZ2i
Billie 18/01/2019 01:00
#MyThoughtsWhileDrunk on juice boxes is I hope my kids didn't want these.
http://pic.twitter.com/NQgPoJn7Kq
#MyThoughtsWhileDrunk so this is what @SeanMODonnell1 feels like all the time...
http://pic.twitter.com/tRajZ9gR68
#MyThoughtsWhileDrunk so this is what @SeanMODonnell1 feels like all the time...<br>http://pic.twitter.com/tRajZ9gR68
Chris O'Brien 18/01/2019 01:00
I’ve got a great idea... #MyThoughtsWhileDrunk
BumbleBee  🐝 18/01/2019 12:59
I’m not going to text, nope..not going to do it. Also Me: #MyThoughtsWhileDrunk
http://pic.twitter.com/SWdS2dT7ne
Clark   💯 v2.0 18/01/2019 12:59
Maybe just a little snack. #MyThoughtsWhileDrunk
http://pic.twitter.com/SEJY7uHLki
  🌸 Lola   🐝 18/01/2019 12:59
#MyThoughtsWhileDrunk turn into tweets
BumbleBee  🐝 18/01/2019 12:59
Omg, I want pizza so bad. Pizza delivery! #MyThoughtsWhileDrunk
http://pic.twitter.com/r1O2QDPSV7
Clark   💯 v2.0 18/01/2019 12:59
Omg I am waaay too drunk to tweet. Ok just one more. #MyThoughtsWhileDrunk
http://pic.twitter.com/ZanFEfcwq3
Read More on Twitter